20 Eylül 2008 Cumartesi

SUCUKLU KURU FASULYE

Sevgili dostlar;sizlerle en sevdiğim yemek olan"sucuklu kuru fasulye"nin tarifini paylaşmak istiyorum.Ramazan günü,ne yemek yapsam telaşı içinde olan arkadaşlara belki fikir verir...
MALZEMELER:
-2 su bardağı kurufasulye
-Yarım kangal sucuk
-1 adet orta boy soğan
-1 kaşık salça(Ben domates salçasını tercih ediyorum)
-Tuz
-Zeytinyağı
YAPILIŞI:
Kurufasulyeyi haşladıktan sonra,bir tencerede küçük küçük doğradığımız soğanı,pembeleştiriyoruz.Üzerine küp küp doğradığımız sucukları ekleyerek bir miktar kavuruyoruz.Domates salçası ve kurufasulyeyi ekleyerek bir müddette onlarla birlikte kavurduktan sonra,üzerine göz kararı ,sıcak su ve tuz ekleyerek pişiriyoruz.Ben genellikle yanında cacıkla servis yapıyorum,sizin damak zevkinize bağlı olarak tercih yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: