14 Eylül 2008 Pazar

SOBELENMİŞİM!...

Merhaba sevgili arkadaşlarım.Başlıktada yazdığım gibi sobelenmişim,hem de tatildeyken,sevgili arkadaşım nazar deymesin tarafından.Tatil dönüşü farkettiğimden beri, cevapları yazmayı düşündüm ama zaman bulamadım.Gecikmeden dolayı,sevgili arkadaşımdan özür diliyor ve soruları cevaplıyorum..
1)Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?
-İnternete karşı çok ilgiliyim.Bilgisayara takıldığımda kendimi kaybediyorum,tabii ki faydalı konularda ,güzel sitelere girerek..Kendime ait bir sitem olsun istiyordum,ama karmaşık ve yorucu olduğunu düşünerek hep erteliyordum.Blogcuyu arkadaşlarımdan duyunca,inanın ki çok sevindim.Aynı gün kendime site açtım.Önce blogcuda başladım,şimdi blogspotta devam ediyorum.
2)Blog yazılarının belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor musun?Yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?
-Mesleğim ve branşım itibariyle,daha çok kişisel gelişim üzerinde duruyorum.Ama araya farklı konularda atıyorum,renk olsun diye..
3)Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?
-Bıkana kadar..(Bu arada bıkacağımı pek sanmıyorum)
4)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
-Hayır,her gün yeni bir heyecanla sayfamı açıyor ve ne gibi yenilikler yapabilirim diye üzerinde çalışıyorum.
5)Blog yazmak için,gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
-Gün içinde yoğun bir tempom var.Bu tempoya rağmen bloğumla ilgilenmek bana zevk veriyor.Eğer,ertelenebilecek işlerim varsa onları erteleyerek bloğuma zaman ayırmaktan mutlu oluyorum.

Hiç yorum yok: