22 Eylül 2008 Pazartesi

GENE SOBELENDİMM!

Sevgili arkadaşlar,başlıktaki gibi gene sobelenmişim.Sevgili arkadaşım Egeli beni sobelemiş.Tabii ki ben de hemen gereğini yapayım dedim.Egeli arkadaşıma burdan sevgilerimi yolluyorum.İşte sorular ve cevaplar...
-İsminiz?
Esra
-Nerelisiniz?
Osmaniye'liyim
-Yaşadığınız yer?
Konya'da yaşıyorum
-Mesleğiniz?
Öğretmenim
-Hobileriniz?
Okumak,bloğumla ilgilenmek,seyahat...
-Evli misiniz?
Evet evliyim
-Kaç çocuğunuz var?
2 tane,bir erkek bir kız
-En sevdiğiniz yemek?
Kurufasulye
-En sevdiğiniz tatlı?
Dondurma,tereyağlı fıstıklı baklava ve kadayıf
-Sevdiğiniz müzik türü?
Sevmenin ötesinde,türkülere aşığım
-Nerelere gitmek isterdiniz?
Seyahat etmeyi cidden çok seviyorum.Oyüzden belli bir yer değil her yer diyebilirim,çünkü yeni yerler ve yeni kültürler beni heyecanlandırıyor.
Evet soruları cevapladım,ama ben kimseyi sobelemeyeceğim.Çünkü bayram dolayısıyla herkesin işi olacaktır diye düşünüyorum,bir başka zamana inşaallah,sevgilerimle...

Hiç yorum yok: